Дистанційне навчання ! З 15 -19.11.2021 р.
1. Тема: За якими етапами створюють інформаційну модель?Працюємо з підручником ст 63 - 67.1. для чого люди створюють моделі?Модель - це матеріальний або уявний об"єкт, який у процесі дослідження замінює реальний об"єкт - оригінал.2. Якими бувають моделі?Матеріальна модель - (дитячі іграшки, макети споруд, технічних пристроїв)Інформаційна модель - це модель, що містить опис інформаційного процесу. Математична модель - математичні вирази.Вправа "Числовий промінь" ст 65Друкований зошит ст 14 - 15 "Малювання чи моделювання"https://www.youtube.com/watch?v=NvrQ09XauPI
2 Тема: Як створюють моделі для об"єктів?Працюємо з підручником ст 68 - 71https://www.youtube.com/watch?v=sblVwJWIfYk
2 Тема: Як створюють моделі для об"єктів?
Любі діти, якщо у вас не відкривається відео, то за посиланням перегляньте його у ютубі.Рекомендую завдання виконувати вчасно, не відкладаючи на потім.
olgahrapay@gmail.com
Бажаю успіхів!
Рекомендую завдання виконувати вчасно, не відкладаючи на потім.
olgahrapay@gmail.com
Бажаю успіхів!
Дистанційне навчання ! З 8 - 14.11.2021 р.
Тема: Які дії можна виконувати з об"єктами?Працюємо з підручником ст 55 - 61.Чи мають об"єкти складові?Як пов"язані дії та об"єкти?- Файл. У файлі можна зберігати дані.- Папка. У папці можна зберігати файли та інші вкладені папки.- Ярлик. Ярлик - об"єкт, який використовують для швидкого доступу до файлу або папки.Які об"єкти містить діаграма?Діаграма - це графічне зображення, у якому числові дані подаються геометричними фігурами. Друкований зошит ст 26https://www.youtube.com/watch?v=8WZg5gDjFLUЛюбі діти, якщо у вас не відкривається відео, то за посиланням перегляньте його у ютубі.Рекомендую завдання виконувати вчасно, не відкладаючи на потім.
olgahrapay@gmail.com
Бажаю успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=8WZg5gDjFLU
Любі діти, якщо у вас не відкривається відео, то за посиланням перегляньте його у ютубі.Рекомендую завдання виконувати вчасно, не відкладаючи на потім.
olgahrapay@gmail.com
Бажаю успіхів!
Дистанційне навчання ! 29.10.2021 р.
Тема: Безпечний інтернет. Авторське право.
Працюємо з підручником ст 28 - 31.
Авторське право - це право авторів на створені ними твори. Якщо ми бажаємо використати матеріали, то обов"язково маємо вказати ім"я і призвище автора та посилання на відповідну вебсторінку.
Друкований зошит ст 20 - 21
" Як бути на "ти" з цифровими пристроями"
1. Продавець - сканер;
2. Учитель - проектор;
3. Лікар - мед. обладнання;
4. Дизайнер - планшет із спец. програмою.
Піктограми робочого столу?
Любі діти, якщо у вас не відкривається відео, то за посиланням перегляньте його у ютубі.
Рекомендую завдання виконувати вчасно, не відкладаючи на потім.
Бажаю успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=Ni5cy0tXIxQ
olgahrapay@gmail.com
Дистанційне навчання ! 12.04.2021 р.
Тема: "Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації."
4 клас працюємо з підручником: ст. 170-172
https://www.youtube.com/watch?v=b2RWsAY4neE
Тест на платформі на урок Код доступу 8906435
Бажаю успіхів!
Прохання опрацьовувати матеріали своєчасно, не відкадати на потім.
olgahrapay@gmail.com
olgahrapay@gmail.com
Дистанційне навчання ! 11.01. - 24.01.2021 р.
Тема: "Сучасні пристрої для співпраці."
Тема: "Співпраця в одному текстовому документі"
4 клас працюємо з підручником: ст. 146 -154
4 клас працюємо з підручником: ст. 146 -154
Прохання опрацьовувати матеріали своєчасно, не відкадати на потім.
olgahrapay@gmail.com
olgahrapay@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=5opUYYYpk-YITRmE
Дистанційне навчання ! 14.12.2020 р.
Тема: "Культура листування."
4 клас працюємо з підручником: ст. 94 -97
Дистанційне навчання ! 19.10.2020 р. -23.10.2020 р.
Прохання опрацьовувати матеріали своєчасно, не відкадати на потім.
olgahrapay@gmail.com
Тема: "Електронні книги, зміст твору."
4 клас працюємо з підручником: ст. 82 -88
http://youtube.com/watch?v=X3YGhuqShsQ
http://youtube.com/watch?v=2GhuqShsQ
Міксіке:
1. етап 7.10. - 28.10.2020 р.
2. етап 3.11. - 24.11.2020 р.
3. етап 3.12. - 21.12.2020 р.
Дистанційне навчання ! 13.03.2020 р. -29.05.2020 р.
З 30.03. по 05.04. канікули!
Шановні учні звертаю Вашу увагу!
Прохання опрацьовувати матеріали своєчасно, не відкадати на потім.
olgahrapay@gmail.com
4 клас працюємо з підручником:
ст. 136 -138 (І тиждень);ст. 142 - 146 (ІІ тиждень);ст. 148 - 150 (ІІІ тиждень);(ІV тиждень) ст. 157 -159 ; (V тиждень) ст. 161 - 169; (VІ тиждень) ст. 171 -174;
19. Підсумковий урок. Повторюємо:
- -Співпраця в інтернеті;
- - Алгоритми;
- - Інформація.
Тест на платформі на урок
Код доступу 8173829 join.naurok.ua
Бажаю успіхів!
18. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
https://www.youtube.com/watch?v=5oXk-YITRmE
Тест на платформі на урок
Код доступу 4696433
використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Бажаю успіхів!
17. Інформація 6.1 Перетворення інформації. 6.2 Приймачі інформації. Пристрої введення та виведення інформації.
https://www.youtube.com/watch?v=b2RWsAY4neE
Тест на платформі на урок Код доступу 8906435
Бажаю успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=5oXk-YITRmE
Тест на платформі на урок
код 6045126
16. Складові компютера
.
Тест на платформі на урок
Код доступу 9794791
Бажаю успіхів!
15. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
https://www.youtube.com/watch?v=b2RWsAY4neE
Бажаю успіхів!
14. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
Тест на платформі на урок
Код доступу 5309156
Бажаю успіхів!
13.Створення алгоритмів з розгалудженнями
Тест на платформі на урок
Код доступу 3640788
Бажаю успіхів!
12. Сортування та впорядкування об"єктів
Тест на платформі на урок
Код доступу 1403009
Комментариев нет:
Отправить комментарий